18.3.2020

On aikoja ja on aikoja...

 Terveisiä Singaporesta. Maailman ihmiset ovat lähentyneet toisiaan, olen matkustavana ihmisenä saanut paljon kyselyjä läheisiltä ihmisiltä siitä kuinka elämä täällä maailmalla sujuu näin poikkeavassa tilanteessa.
 Olen velvollisuuden tunteet omaava ihminen ja hoidan minulle annetut tehtävät tunnollisesti ja yhtiömme pitää huolta turvallisuudestamme kaikin mahdollisin tavoin. Minä hoidan meneillään olevan työni loppuun ja mietin sitten, mikä osa maailmasta on vielä avoimena minulle.
 Singaporen tilanne tuskin on huono ollenkaan jos vertaa tilanteeseen Euroopassa. Tietyt varotoimet huomioonottaen ja päivä kerrallaan, näin täällä maailmalla eletään.
 Kun saan tuntilistat allekirjoitettua niin suuntaan takaisin kotiin, se saattaa tapahtua nyt viikonloppuna mutta voi mennä pidempäänkin. Kotini on Sveitsissä mutta tarkoitus on suunnata Suomeen etätöihin niin pian kun mahdollista.
 Onhan tämä kuin elokuvaa katselisi, jos jotain olen oppinut niin uutistulva ei sovi minulle. Pakolliset matkustustiedotteet ja niiden seuraaminen kuuluu työhöni ja  jos niin on tarkoitettu, olen rakkaani kanssa eristyksissä jossain Suomessa tai muussa maailman maassa jo seuraavalla viikolla.
 Tehdään välttämätön mutta ei anneta tiedon tulvan ahdistaa, mietitään tekoja joilla voidaan jokainen tehdä maailmasta parempi paikka elää ja koitetaan tsempata lähimmäisiä mahdollisessa ahdistuksessa..
 Saippua on käsidesiä tehokkaampi vaihtoehto.

Ei kommentteja: